fbpx
Dome Assistance pakt uit met app die poetsprofessionals extra motiveert

Dome Assistance pakt uit met app die poetsprofessionals extra motiveert

Dome Assistance, een erkende dienstencheque-onderneming, is in tien jaar
uitgegroeid tot een vaste waarde in de sector. Het bedrijf van Erika Tuypens biedt professionele huishoud- en poetshulp voor privépersonen en bedrijven en benadrukt daarbij dat de dienstverlening gebeurt door en voor mensen.

“Opwaardering van de poetshulp is altijd van cruciaal belang geweest in onze missie”, zegt de zaakvoerster. Tegelijk is ze ervan overtuigd dat een optimaal gebruik van de nieuwste technologische mogelijkheden dat scherpe oog voor menselijke relaties nog kan versterken. Vandaar dat het bedrijf een app heeft ontwikkeld om de communicatie tussen Dome Assistance, de klanten en de medewerkers en de administratieve verrichtingen nog beter te stroomlijnen. Dat levert tijdswinst op. De gewonnen tijd investeert Dome Assistance in een betere kwaliteitsbewaking, tevredenheidspeilingen en in geïndividualiseerde coaching.

“Bij veel bedrijven is het facility management ook een opdracht voor de HRafdelingen”, weet Erika Tuypens. “Dank zij de nieuwe app kunnen zij gemakkelijk wijzigingen in de planning doorgeven, extra hulp oproepen of speciale wensen kenbaar maken. We zijn ervan overtuigd dat onze klanten snel de voordelen van deze nieuwe gratis tool zullen inzien. Tegelijk is het een manier om de betrokkenheid van onze medewerkers te verhogen, want omdat zij via de app de betalingen van de klanten zien, merken zij dat zij met hun werk op een positieve manier bijdragen tot de verdere uitbouw van ons bedrijf. De digitalisering vergroot op die manier de motivatie. Het is voor ons ook een middel om aan employer branding te doen, want zo kunnen we ons profileren als aantrekkelijke werkgever.”

Bron: HRMagazine