fbpx

NIEUWJAARSBOODSCHAP 2022 – KNALDRANG !

Gestretcht en uitgedaagd werd elk businessmodel de voorbije 22 maanden door het Coronamonster.
Was het niet omwille van een terugval in de omzet, dan wel omdat door diezelfde omstandigheden de business een enorme boost kreeg. Reorganiseren, aanpassen, opnieuw in vraagstellen, … drongen zich op de voorgrond en wonnen aan intensiteit in een algemeen woelig economisch landschap.
Het DOME-huis heeft als fundament een dienstverlening door mensen aan mensen. Of het nu een klant of een werknemer is, de mens in al zijn aspecten staat centraal in onze business en maakt ons DNA uit, de mens is de grondstof van ons weefsel en dat weefsel is puur fysiek.

Laat het nu net dat fysiek aspect zijn dat maatschappelijk in een bedreiging verglijdt.
We ‘mogen’ niet meer samen zijn, niet meer samen werken, niet meer samen praten, niet meer samen helpen zoals voorheen. We ‘moeten’ samen zijn op afstand of met afstand; zo moeten we ook samen werken, samen praten, samen helpen, onszelf en elkaar.
Door al dat moeten, kunnen we niet meer ont-moeten….


WARM EN DICHT MAG NIET MEER ZOALS WE DAT GEWOON WAREN


Als het niet meer mag zoals voorheen, dan zoeken we naar wegen om het anders te doen.
Wat op het eerste gezicht een mens-on-eigen uitdaging lijkt, bleek voor DOME een uitnodiging om voluit verder te gaan en te groeien in een vernieuwde wereld, zonder onze eigenheid, onze mens-waardigheid te moeten opgeven en met de absolute wil de veiligheid van eenieder te garanderen.
De vaststelling dat we ons door onze gevestigde strategie van digitalisering en automatisering reeds op de juiste weg bevonden, was een deugddoende bevestiging in 2020. Dat maakte een versnelde uitrol van meer digitalisering, meer automatisering, meer efficiëntie in standaard communicaties evident voor 2021. Het bracht ons dichter bij de kern van onze activiteit, we krijgen net meer menselijkheid door het durven stellen van strakke regels rond alles wat ons einddoel van kwaliteit in de weg kan staan.
Praktische zaken met de klanten én met de Dome Assistenten worden behandeld via de Dome App, via de website. We introduceerden een vertaaltool op de Dome App zodat anderstalige klanten en werknemers zich in hun eigen taal kunnen uitdrukken om onderling berichten uit te wisselen omtrent de dienstverlening. We zorgen dat betalingen automatisch en volledig elektronisch verlopen zodat zinloze en tijdrovende manipulaties rond cash betalingen kunnen uitgesloten worden….
Minder kantoren, minder papier, minder prints, minder onnodige verplaatsingen ondersteunen een breder klimatologisch doel en daar dragen wij graag ons steentje toe bij.


2022 – MET AFSTAND MAAR NIET AFSTANDELIJK


Voor 2022 zet DOME verder in op operationele efficiëntie om meer menselijkheid en positivisme te laten bovendrijven, voor de klanten, voor de Dome Assistenten en ook voor het Dome Team dat dagdagelijks in het woelige water van emoties en diverse visies, zich een weg baant naar de kwaliteit en continuïteit die Dome Assistance sinds 2006 hoog in het vaandel draagt … Door de nieuwe aanpak komt er stilaan meer tijd vrij voor een écht gesprek waar nodig, en waar een écht gesprek iets kan bijdragen tot een oplossing, waar een écht gesprek dan ook geen tijdslimiet heeft maar een meerwaarde betekent voor elke partij, voor elk individu dat eraan heeft deelgenomen.
De onlangs gelanceerde DOME MOBIEL trekt door het ganse Vlaamse land op zoek naar meer mensen die graag DOME willen vervoegen en samen met ons willen werken aan een blijere en nabijere wereld. De DOME MOBIEL komt naar onze werknemers en sollicitanten in plaats van vice versa.


2022 ONZE WENSEN

Bij DOME hebben we – jawel, ‘KNALDRANG’ en komen graag in contact met éénieder die dit gevoel met ons deelt. Het DOME Team kijkt er alvast naar uit uw wensen te helpen realiseren en wenst u een nieuw jaar 2022 waarbij we ballast durven achterlaten en geïnspireerd uitkijken naar alles wat IS.


Erika Tuypens 01.01.2022